Week 3 - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

25 September 2016 | Duitsland, Volkmarsen

Hallo zondag! er is weer een week voorbij, de tijd vliegt hier! Van de week is er niet echt iets speciaals aan de planning gekomen. We beginnen iedere dag met melken, daarna de kalfjes voeren. Dan is het tijd voor het Frühstück ( het ontbijt ) hierna gaan we weer naar buiten en doen we meestal de standaard dingen zoals : de wachtruimte afschuiven, de koeien voeren, de stro hokken opstrooien waar nodig is etc. Tegen die tijd is het al tijd voor het middag eten. Van de week zijn we druk bezig geweest met een koe die een lebmaag verplaatsing had, dus daar kwam iedere dag de dieren arts bij. De koe is hier vrijdag geopereerd dat was interessant om te zien!
Vandaag is het zondag en heb ik een dagje tijd om te relaxen en om aan mijn huiswerk te besteden.

Ik typ snel weer !
Groetjes uit Duitsland