de afgelopen week - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu de afgelopen week - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

de afgelopen week

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

06 Oktober 2016 | Duitsland, Volkmarsen

De afgelopen week hebben we heel wat verschillende dingen gedaan. Zaterdag hebben we alle kalfjes onthoornd die nodig waren. Verder hebben we alles ingestrooid en de koeien behandeld met medicatie die behandeld moesten worden.

Zondag hebben we niet veel bijzonders gedaan.

Maandag hebben we alle kleine kalfjes ingestrooid en hebben we verder het erf een beetje opgeruimd.

Dinsdag is de dierenarts geweest voor een bedrijfsbezoek. Er waren twee koeien met een lebmaag verplaatsing. Een van de koeien is er boven opgekomen en de andere die gaan we vanavond opereren!! Ik ben benieuwd.

Gisteren zijn we naar het Oktoberfest geweest, dit was in Warborg. Er was een optocht ( soort carnavals optocht ) en daarna een grote kermis voor de kinderen. 's avonds is daar in de tenten ook groot feest!

Vandaag hebben we de nieuw kuil opengemaakt en gaan we het rondom de oude kuil schoonmaken.