De 5de week - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu De 5de week - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

De 5de week

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

09 Oktober 2016 | Duitsland, Volkmarsen

Nog even te gaan en dan zit het er hier alweer op ! De tijd vliegt,
Vrijdagavond is er hier een koe geopereerd aan lebmaag, dit was heel interessant om te zien. Gisteren ben ik er met Corien ( mijn stagebegeleidster ) er een dagje tussen uitgeweest.
We zijn eerst naar de Ikea in Kassel gegaan en daar hebben we even gewinkeld. Hierna zijn we door gegaan naar de stoffenmarkt, ze doet heel veel kleren van de kinderen zelf maken ( dat is een trend in Duitsland ) dus heeft ze stofjes ingeslagen.
Hierna zijn we nog naar Kassel centrum geweest en hebben we daar gewinkeld.

Vandaag zondag is het een rustige dag er is gemolken en gevoerd, verder doet de boer niet veel op zondag.

Op naar een nieuwe week!

• 13 Oktober 2016 - 22:09

Ad Van Tuyl:

Hoi Kathleen,

Als je het naar je zin hebt vliegt de tijd en dat is goed om te lezen. Je doet veel verschillende werkzaamheden en hebt een lebmaag-operatie gezien. Leerzaam allemaal, maar ikea en een keertje winkelen met de boerin is ook gezellig en dat heb je ook wel verdiend.
    Veel plezier nog in de laatste week.

Groeten,
    Ad van Tuyl