Even geen tijd gehad ... - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu Even geen tijd gehad ... - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

Even geen tijd gehad ...

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

19 Oktober 2016 | Duitsland, Volkmarsen

Hoi Hoi,
Het is hier zo druk geweest, dat er weinig tijd over is gebleven om een fatsoenlijk stukje te typen.

Vorige week dinsdag ( 11 Oktober ) was Ruben jarig, dat is hun jongste zoontje. Daarmee zijn we 's middags wilde everzwijnen mee in het bos gaan zoeken.

Donderdags heb ik de schuur afgemaakt met schilderen en is dus weer van ouds.

Vrijdags was het grote opruimings dag want de familie uit Nederland zou dat weekend komen, zaterdag was er heel veel familie en kennissen want de verjaardag van Ruben werd gevierd.

Zondag is het een wat rustigere dag geweest.

Dinsdag ben ik met de dierenarts vanuit hier meegegaan en heb ik een dagje meegelopen! Dat was heel interessant.

Nou dit is een van me laatste verslagen, want zaterdag ga ik terug naar huis!

Ik zal weer wat schrijven als ik terug ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Volkmarsen

Op naar Duitsland!


Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2016

Home Sweet Home

19 Oktober 2016

Even geen tijd gehad ...

09 Oktober 2016

De 5de week

06 Oktober 2016

de afgelopen week

28 September 2016

De schuur
Kathleen

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5005

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 22 Oktober 2016

Op naar Duitsland!

Landen bezocht: