Daar gaan we! - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu Daar gaan we! - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

04 September 2016 | Duitsland, Volkmarsen

4 September 2016, om 8:00 's ochtends. Ik vertrok samen met mijn ouders naar Duitsland, zij hebben me gebracht en komen me over een aantal weken ook weer halen.

Ik heb van de heenreis niet enorm veel gezien dat komt omdat ik veel geslapen heb.
Ongeveer een half uur voordat we er waren werd ik wakker. Mijn eerste indruk was : 'wauw wat een mooie omgeving'.

Nog geen 25 minuten later kwamen we op de bestemming aan, mijn eerste indruk was echt. Ja oke typische zo een Duitse boerderij! Achteraf in de bergen van een dorpje. Toen leerde ik mijn stagebegleiders kennen, hele spontane en aardige mensen. Hiermee hebben mijn ouders en ik nog wat thee en koffie gedronken, daarna hebben ze mijn verblijf ruimte laten zien. Ik heb bij hun de gasten verblijf plaats gekregen. Deze zit onder het huis en bestaat uit een apparte badkamer en een slaapgedeelte.

De dagen erna heb ik al veel gewerkt, en toch ook al wat dingen geleerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Volkmarsen

Op naar Duitsland!


Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2016

Home Sweet Home

19 Oktober 2016

Even geen tijd gehad ...

09 Oktober 2016

De 5de week

06 Oktober 2016

de afgelopen week

28 September 2016

De schuur
Kathleen

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5023

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 22 Oktober 2016

Op naar Duitsland!

Landen bezocht: