De eerste week zit er op - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu De eerste week zit er op - Reisverslag uit Volkmarsen, Duitsland van Kathleen Landa - WaarBenJij.nu

De eerste week zit er op

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Kathleen

13 September 2016 | Duitsland, Volkmarsen

De eerste week hier zit er op, het is een enorm leuk gezin. Ieder dag begin ik om half 8 met melken, als dit klaar is gaan we meestal ontbijten. Ik ben de hele week al een beetje het bedrijf aan het verkennen, hoe alles werkt en dat ik zie op wat voor manier de mensen hier werken.

We hebben de hele week gewerkt en allemaal wat klusjes gedaan. Vrijdagavond ben ik meegegaan naar het dorpje om met Corien ( me stage begeleidster ) boodschappen te doen, zo kon ik al een klein beetje zien van de omgeving hier. Hier is boodschappen doen wel heel gek want je hebt een aparte winkel voor de etenswaren en voor de dranken. Daarna hebben we een ijsje gegeten in het beroemde eiscafe daar in het dorp. Zaterdag kwamen de ouders van Corien en hebben we daarmee 's avonds gebbqt. Zondag hebben ze me meegenomen naar een open lucht theater , daar was een voorstelling voor de kinderen. In de middag zijn we toen koffie wezen drinken bij de buurvrouw.

Maandag begon er weer een nieuwe week, ik was jarig, en heb dus met Amber ( hun dochtertje ) een taart gebakken voor mijn verjaardag. Voor de komende dagen staat er maïs hakselen op het programma.

  • 13 September 2016 - 17:50

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Kathleen,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je het naar je zin hebt. Veel plezier nog en als er iets is dan hoor ik het wel.
    Ad van Tuyl
    Stagedocent

  • 14 September 2016 - 11:09

    Petra Laurijsse:

    Hoi Kathleen allereerst nog van harte gefeliciteerd , de taart ziet er heerlijk uit. Wens je veel succes en plezier op je stage in Duitsland . Jessie maakt het ook goed hoor in Canada . Leuk om jou verhaaltjes ook te volgen het ga je goed . Grijs Petra laurijsse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Volkmarsen

Op naar Duitsland!


Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2016

Home Sweet Home

19 Oktober 2016

Even geen tijd gehad ...

09 Oktober 2016

De 5de week

06 Oktober 2016

de afgelopen week

28 September 2016

De schuur
Kathleen

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 5010

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 22 Oktober 2016

Op naar Duitsland!

Landen bezocht: